- Суб’єкт підвищення кваліфікаціїНаціональний центр «Мала академія наук України»
- Форматофлайн
- Вид програмиТренінг-практикум
- Тривалість7 годин
- Час19 жовтня
- Автор програмиПро команду авторів детальніше — в анонсі.
Тренінг-практикум проходить у рамках Всеукраїнського науково-освітнього проєкту «Навчатися, щоб навчати». Тренінг допоможе поглибити знання і практичні вміння у дослідженні властивостей окремих класів хімічних сполук, їхніх властивостей, хімічних взаємодій та процесів. А також — упровадити в сучасну шкільну освіту базові підходи щодо організації експериментальних робіт та дослідницьких проєктів учнів з використанням предметів побуту та повсякдення.
Для педагогічних та науково-педагогічних працівників, зокрема керівників гуртків природничого профілю та вчителів хімії й біології.
У м. Борислав Дрогобицького району Львівської області.
Програма складається з таких тематичних блоків:
- Особливості сучасного викладання природничих дисциплін на поглибленому рівні методами STEM-освіти.
- Ключові принципи розроблення, адаптації та застосування методик проведення експериментальних робіт у школі відповідно до навчальної програми з хімії різного рівня на прикладі елементів живлення як об’єктів дослідження.
- Вивчення окремих класів хімічних сполук, електрохімічного ряду напруг металів, кислотно-основної взаємодії, видобування та властивостей окремих речовин із застосуванням побутових елементів живлення.
- Упровадження елементів STEM-освіти для вивчення довколишніх предметів та процесів, закономірностей перебігу електрохімічних реакцій з використанням побутових джерел живлення, побутових хімічних / харчових засобів як реагентів.
Удосконалите свої загальні компетентності:
- знання та розуміння новітніх тенденцій навчання учнів;
- планування та здійснення освітнього процесу через упровадження сучасних світових наукових методів;
- уміння адаптувати та застосовувати отримані знання й навички в професійній діяльності.
Покращите свої фахові компетентності:
- володіння методикою викладання предмета відповідно до сучасних світових тенденцій;
- уміння пояснювати взаємозв’язки між шкільними предметними знаннями та явищами й процесами, що нас оточують;
- уміння застосовувати знання та навички з природничих дисциплін для пояснення міжпредметних зв’язків, щоб закласти основу професійної освіти в учнів;
- розвиток інноваційного мислення та творчих здібностей для впровадження сучасних знань із хімії, технології, інженерії у шкільну освіту.
Так! Кількість годин у сертифікаті — 7.
А ще після закінчення навчання слухачі володітимуть методами STEM-освіти та інструментами впровадження професійно орієнтованої освіти у викладанні природничих дисциплін, сучасними знаннями з використання в освітньому процесі предметів побуту та повсякдення як об’єктів вивчення природничих дисциплін.
- Олександр Толстов, методист лабораторії хіміко-біологічних наук НЦ «МАНУ», завідувач відділу полімерних композитів Інституту хімії високомолекулярних сполук НАН України, канд. хімічних наук;
- Ірина Бей, методистка лабораторії хіміко-біологічних наук НЦ «МАНУ», наукова співробітниця відділу полімерних композитів Інституту хімії високомолекулярних сполук НАН України, канд. хімічних наук.
Реєстрацію закрито.